عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، نشست فرماندار میبد با مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان، برگزار شد.

در این نشست فلاح فرماندار میبد ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: عمده ترین کار روابط عمومی هنر است که بایستی برای گرفتن یک نتیجه مطلوب، تاثیر گذار و عالی با علم همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئول روابط عمومی هر اداره باید شگردها و روشهای فنی خود را در انتقال خواسته های ارباب رجوعان به مدیر خود بکار گیرد، افزود: آستانه تحمل خود را در نقد پذیری بالا ببرید چراکه کارشناس و مسئول روابط عمومی هر اداره بایستی هنر رابطه­ی دوسویه­ی خود را از یکطرف با ارباب رجوع و از طرف دیگر با مدیر و مسئول اداره بخوبی حفظ کند تا نتیجه مطلوبی در انجام وظایف خود کسب کند.

فلاح در ادامه با تأکید بر اینکه روابط عمومی های ادارات بازویی محکم و پلی بسیار قوی برای ارتباط بین مردم و مسئول اداره هستند، تصریح کرد: نقش روابط عمومی در هر اداره بسیار با ارزش است و مدیران باید هنر، ذوق، سلیقه و پشتکار جدی شما را در ارائه اطلاعات به مدیر و نیز رسانه ای کردن تلاشهای آن اداره، ارج نهند.

فرماندار میبد درادامه با بیان اینکه شهرستان میبد بدلیل وجود دانشکده خبر و اساتید بسیار خوب، پتانسیل بسیار چشمگیری برای تجهیز ادارات به روابط عمومی قویتری دارند افزود: مدیران ادارات نباید برخوردی احساسی و نابخردانه در برابر انتقادهای رسانه ای داشته باشند، هرچند که گاهی اوقات بداخلاقی هایی در سایت ها و نشریات اتفاق می افتد که به دور از وجدان اخلاقی رسانه ای است و این یکی از آفات است.

همچنین در این جلسه مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. از جمله نظراتی که مطرح شد و فرماندار نیز بر تسریع در انجام آن تاکید کرد، برگزاری دوره­ی آموزش گزارش نویسی و خبرنویسی برای روابط عمومی های ادارات در جهت تقویت وظایف روابط عمومی و نیز برگزاری جلسه ای اختصاصی با روسای ادارات میبد در جهت تاکید بر نقش مهم واحد روابط عمومی اداره بود.










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی