عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

با فرارسیدن چهلمین سال تاسیس اورژانس 115 در کشور، سرپرست شبکه بهداشت میبد در پایگاههای شهری اورژانس 115 میبد حضور یافت و این روز را به کارکنان اورژانس تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت میبد، شب گذشته(25شهریورماه) دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت میبد با فرارسیدن چهلمین سال تاسیس اورژانس 115 در پایگاههای شهری شهید امامی(هفت تیر) و یخدان میبد حضور یافت و با اهدای شاخه گل این روز را به پرستاران و پرسنل فوریتهای پزشکی تبریک گفت.
در این مراسم که آقای بیکی حراست شبکه بهداشت و آقای رشیدی مسئول اورژانس 115 میبد نیز حضور داشتند، دکتر سهیلی ضمن تبریک این روز به کارکنان اورژانس115 بیان داشت: کار کردن در شرایط سخت اورژانس 115 بر توان و قدرت همه نیست و این کار عنایت خاصی از طرف خداوند می طلبد و ان شالله خداوند نیز یاریتان خواهد کرد.
دکتر سهیلی افزود: هیچ چیز نمی تواند زحمات دلسوزانه پرسنل درمانی را جبران کند علی الخصوص پرسنل اورژانس115  که در شرایط کاری متفاوتی با دیگر پرسنل درمانی ارائه خدمت می کنند.
سرپرست شبکه بهداشت میبد در ادامه ضمن تشکر از خانواده های خیرین عرصه درمان و     مسئولین استانی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی بیان داشت: خوشبختانه در شهرستان میبد خیرین به نحو خوبی در بخش بهداشت و درمان هزینه می کنند و این به معنی اعتلای فرهنگ دلسوزی و خدمت رسانی در میبد است و همچنین ما شاهد پیشرفت خوبی در تمام جنبه های اورژانس 115 هستیم.
در ادامه آقای بیکی حراست شبکه بهداشت میبد نیز با تبریک این روز به کارکنان اورژانس 115، سلامتی و توفیق روزافزون آنها را در این عرصه خواستار شد و گفت: شغل شریف شما بسیار پربرکت است و فقط خداوند است که می تواند اجر و پاداش واقعی شما را عطا کند.
در ادامه سرپرست شبکه بهداشت بهمراه جمع حاضر در پایگاه مرکز یخدان حاضر شدند و از واحد دیسپچ بازدید بعمل آوردند.



جهت مشاهده باوضوح کامل روی تصاویر کلیلک کنید






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی