عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

سمینار یک روزه بازآموزی مسئولین بهداشت حرفه ای  و بهداشت¬یاران کار صنایع میبد، پنجشنبه گذشته( 23/7/94 ) در سالن آمفی تئاتر بیمارستان جعفر صادق میبد با موضوع روند ارجاع در معاینات دوره ای و اهمیت کنترل صدا و ارتعاش در صنعت برگزار گردید.

در این جلسه آموزشی، دکتر سید جلیل میرمحمدی متخصص طب کار ضمن تاکید بر تکمیل صحیح فرم پرونده پزشکی شاغل، در خصوص اهمیت ارجاع کارگرانی که در روند انجام معاینات نیازمند آزمایشات تخصصی تر جهت تشخیص و درمان بیماری دارند سخنرانی کرد.
در ادامه دکتر میرمحمدی در خصوص آسیب ها و عوارض ناشی از صدا بر سلامت جسمی و روحی انسان توضیح داد و بر اهمیت موضوع کنترل فنی و مهندسی صدا و ارتعاش در صنایع تاکید نمود. در پایان نیز به سوالات حضار پاسخ داده شد.
شایان ذکر است جهت تسهیل در این امر و کمک به کارگران،با توجه به هماهنگی انجام شده توسط دکتر میرمحدی با ریاست بیمارستان، انجام آزمایشات تخصصی در کلینیک طب کار بیمارستان امام جعفر صادق(ع) بدون دریافت هزینه انجام می شود.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی