عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

در راستای اجرای برنامه های آموزشی بهداشت محیط، کلیه متصدیان آرایشگاه های مردانه و زنانه طی دو روز در کارگاه آموزشی آشنایی با بهداشت آرایشگاه ها و پدیکلوز(شپش سر) شرکت کردند.

 در این کارگاه آموزشی که در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه ششم و هفتم آبان تشکیل شد، متصدیان آرایشگاه ها با اصول بهداشت آرایشگاه ، شامل بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار، بهداشت محیط و محل کار، لزوم بکارگیری مواد و لوازم سالم، نحوه صحیح گندزدایی و ضد عفونی کردن محیط و ابزارکار و نیز ایمنی کار آشنا شدند.
در این کارگاه همچنین در خصوص آشنایی با بیماری پدیکلوز(شپش سر) شامل معرفی بیماری، عوارض و مخاطرات، شناسایی حشره شپش، طرق انتقال آلودگی، شیوه های درمان و پیشگیری، مطالب لازم ارائه و به سوالات شرکت کنندگان در این خصوص پاسخ داده شد. انتظار می رود آرایشگران شرکت کننده در این کارگاه آموزشی در صورت مواجه شدن با مورد آلوده قادر باشند نسبت به ارائه مشاوره صحیح به فرد جهت درمان خود و پیشگیری از انتقال آن به سایرین اقدام لازم بعمل آورد. به کلیه متصدیان توصیه موکد شده است در صورت مشاهده موورد آلوده، نسبت به ارجاع شخص به یکی از مراکز بهداشتی درمانی اقدام نمایند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی