عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

جمعی از سفرای کشورهای ژاپن، فرانسه، جمهوری چک، کره، سوئیس، اسپانیا، سوئد، افغانستان و اندونزی به همراه اعضای کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ایران از مهمانشهر میبد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، این جمع با حضور در کتابخانه¬ی تازه تاسیس مهمانشهر مهاجر میبد، از وضعیت کلی زندگی مهاجرین بویژه وضعیت بهداشت و تحصیل آنها مطلع شدند.
در این برنامه که مسئولین استانی و شهرستانی همچون  ساسانی مسئول امور بین الملل امور اتباع وزارت کشور فرماندار میبد، دکتر سهیلی سرپرست اداره شبکه بهداشت، دکتر کلانتری سرپرست مرکز بهداشت و موحدی فر رییس آموزش و پرورش میبد حضور داشتند، پس از سخنرانی زارع زاده مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و عباس نصراللهی معاونت اجرایی مدیر کل امور اتباع وزارت کشور و نیز سیوانکا داناپالا رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، از مرکز بهداشتی درمانی مهمانشهر میبد بازدید کردند.
طی بازدید از این مرکز، ابتدا دکتر سهیلی به تمامی بازدید کنندگان بالاخص رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و سفرا خوشامدگویی کرد و در ادامه دکتر کلانتری طی سخنرانی خود برای بازدید کنندگان گزارش داد: این مرکز در سال 1390 به همت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد افتتاح شد و تاکنون خدمات خود را در واحدهایی همچون مبارزه با بیماریها، بهداشت خانواده، آموزش سلامت و مامایی در بخشهای واکسیناسیون، بهداشت باروری، تغذیه، بارداری و کودکان ارائه می دهد.
سرپرست مرکز بهداشت همچنین در ادامه ضمن بیان اینکه در این مرکز از حدود 30 نفر از رابطین فعال بهداشت استفاده می شود افزود: توسط رابطین بهداشت، اموری همچون مهارتهای فرزندپروری، آموزش بهداشت، بیماریابی و ... صورت می گیرد.
دکتر کلانتری همچنین پس از اتمام ارائه گزارش عملکرد این مرکز، در پایان برای تمامی بازدیدکنندگان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

شایان ذکر است جمع بازدید کننده پس از بازدید مهمانشهر، از صنایع دستی و بافت تاریخی میبد نیز بازدید کردند.











































































موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی