عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت و شروع طرح تحول در حوزه بهداشت، دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد پیش از خطبه های نماز جمعه هفته گذشته سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد به مناسبت هفته پیشگیری از دیابت و شروع طرح تحول در حوزه بهداشت پیش از خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به تشریح و توضیح برنامه های گذشته و پیش رو پرداخت.
طی این سخنرانی دکتر سهیلی در خصوص اقدامات انجام شده تشریح کرد: طی هشت ماه اخیر اقداماتی از قبیل سرشماری جمعیت تحت پوشش مراکز بهداشتی، آموزش نیروهای بهداشتی، حدود چهل نفر جذب نیروهای جدید، تعمیرات مراکز بهداشتی درمانی، خرید تجهیزات اداری و پزشکی، بلوک بندی جمعیت و تقسیم پرسنل مراقبین سلامت انجام شده است.
در ادامه سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد بیان داشت: در این طرح در قالب یازده بسته خدمتی در گروههای سنی مختلف خدماتی به مردم ارایه خواهد شد که حضور روانشناس بالینی و کارشناس تغذیه در مراکز از نکات مثبت این طرح به شمار می رود.
وی افزود: به ازای هر 2500تا3000نفر جمعیت یک نفر بعنوان مراقب سلامت در مارکز بهداشتی درمانی متولی آنها خواهد بود.
دکتر سهیلی همچنین بیان داشت: هدف کلی از اجرای این طرح اموزش خود مراقبتی به مردم و ارتقا سطح سواد سلامت جامعه و در مرحله بعد شناسایی افرادیکه در معرض خطر بیماریهایی چون دیابت و فشارخون هستند، می باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد در پایان از مردم خواست تا جهت تکمیل پرونده های خود به نزدیکترین پایگاه یا مرکز بهداشتی مراجعه کنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی