عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

برگزاری مراسم گرامیداشت روز بهورز در میبد+عکس

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

در راستای تکریم و بزرگداشت روز بهورز(12 شهریور) مراسمی با حضور فرماندار، شهردار، سرپرست شبکه و مرکز بهداشت و بهورزان عرصه سلامت شهرستان میبد برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت میبد، در این مراسم ابتدا سرپرست شبکه بهداشت ضمن خوشامدگویی به مسئولین و بهورزان، این روز را به بهورزان عالی مقام و خادمان عرصه سلامت تبریک گفت و توفیق روز افزون همه تلاشگران حوزه بهداشت همگانی را از خداوند منان خواستار شد.
همچنین دکتر سهیلی با اشاره به ارتقاء روزافزون سطح بهداشت و سلامت مردم جامعه و ریشه کن شدن بسیاری از بیماری ها بیان کرد: اگر امروز شاهد افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی هستیم، حاصل تلاش های شبانه روزی خادمان عرصه سلامت بویژه عزیزان بهورز است که با هیچ تلاشی دیگر در این عرصه قابل مقایسه نیست.
سرپرست شبکه بهداشت میبد در ادامه تلاش بیشتر بهورزان را در صف اول پیشگیری ودرمان خصوصا در جوامع روستایی و ارتباط بیشتر با مسئولین محلی خواستار شد و گفت: با زحمات این عزیزان وانتقال اطلاعات بهداشتی بهروز توسط آنها به مردم در روستاها شاهد ارتقاء سطح سواد سلامت مردم وافزایش خود مراقبتی وکاهش بیماریها خواهیم بود.
در ادامه دکتر کلانتری سرپرست مرکز بهداشت میبد ضمن عرض تبریک این روز و همچنین بیان جایگاه رفیع بهورز بیان داشت: طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت  به نوعی الگو برداری از خدمات ارائه شده توسط بهورزان در خانه های بهداشت و پایگاه های بهداشتی می باشد .
دکتر کلانتری همچنین برای همه دست اندرکاران حوزه بهورزی و عرصه ی سلامت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
در پایان با حضور مسئولین شهرستان، از بهورزان بازنشسته خانه بهداشت هفتهر خانم زهرا بمانی و خانه بهداشت صدرآباد آقای رضا سلمانی تجلیل شد. و به نمایندگی از همه بهورزان به سه بهورز نمونه ( آقای مجتبی باقری بهورز خانه بهداشت مزرعه بیده، آقای میثم پایدار بهورز خانه بهداشت حجت آباد و مرضیه دهقانی بهورز پایگاه بهداشت بارجین) جوایزی اهدا گردید.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی