عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه واحد حراست شبکه بهداشت و درمان میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، مراسم تودیع و معارفه حراست این اداره صبح امروز با حضور دکتر موحدی نیا مدیر حراست و آقایان حکیمی و جعفری کارشناس دفتر مرکزی حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و دکتر کلانتری سرپرست مرکز بهداشت و جمعی از کارمندان شبکه بهداشت و درمان میبد در دفتر سرپرستی این اداره برگزار شد.

در این مراسم ابتدا پس از پخش تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، دکتر سهیلی ضمن خوشامدگویی به کارمندان و آقای بیکی، از زحمات آقای ابوطالبی تشکر و قدردانی کرد.

سپس اقای دکتر موحدی نیا پس از بیان سوابق ارزنده و درخشان آقای ابوطالبی برای مسئول جدید حراست شبکه بهداشت میبد آقای صفرعلی بیکی آرزوی موفقیت نمود و اظهار داشت: شبکه بهداشت میبد با توجه به پیشینه­ی علمی، فرهنگی، تاریخی و خیری خود این ظرفیت و قابلیت را دارد که نه تنها قطب بهداشت و درمان شرق کشور بلکه به همت و تلاش مسئولین، قطب کشور شود و تحقق نیافتن این امر بسیار حیف است.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه افزود: شبکه بهداشت میبد اکنون از سرپرست شبکه بهداشت بسیار خوبی برخوردار است و آقای دکتر سهیلی از مدیران شاخص دانشگاه است و دانشگاه یکی از بهترین نیروهایش را در اختیار شبکه میبد قرار داده است تا ان شالله شاهد پیشرفت چشمگیری باشیم و این نیاز به همدلی، همزبانی و همراهی همه کارمندان و مسئولین شهرستان دارد.

در ادامه آقای جعفری و دکتر کلانتری از زحمات آقای ابوطالبی تقدیر و تشکر کردند.







روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی