عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

اجرای غربالگری دیابت برای ورزشکاران میبد

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ

بمناسبت دهه پویش ملی پیشگیری از دیابت، از طرف مرکز بهداشت شهرستان میبد برای ورزشکاران ورزش صبحگاهی این شهرستان برنامه غربالگری دیابت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد در هشتمین روز از "دهه پویش ملی پیشگیری از دیابت" با شعار "زندگی با سلامتی شیرین است" کارشناسان آموزش سلامت و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت میبد با حضور در جمع ورزشکاران صبحگاهی پارک فلسطین، ضمن آموزش خودمراقبتی با ورزش، تغذیه سالم و مراقبتهای بهداشتی جهت پیشگیری از بیماریهای مزمن و غیر واگیر و عوارض آن، برای تعدادی از شرکت کنندگان در این برنامه صبحگاهی غربالگری فشارخون و دیابت بعمل آوردند و ضمن تبیین اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت، از آنان خواسته شد با مراجعه به مراکز سلامت محل خود، دستورالعمل مراقبتهای بهداشتی لازم را دریافت نمایند. در پایان به 6 نفر از شرکت کنندگان که دارای قند خون بالا بودند یک دستگاه تست قند خون و نیز به دیگر شرکت کنندگان بسته های آموزشی اهدا شد.
شایان ذکر است به همت انجمن ورزش صبحگاهی، هر روز از ساعت 6 تا 7 صبح در پارک فلسطین میبد این برنامه برای حضور عموم مردم برگزار می شود.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی