عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

طی این جلسه سرپرست شبکه بهداشت میبد ضمن بیان اهمیت رعایت بهداشت و ارجاع مشکلات بهداشتی به این اداره خواستار تعامل بیش از پیش ادارات در رفع مشکلات و چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، جلسه بررسی چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد در بخشداری بفروئیه میبد برگزار شد.

طی این جلسه سرپرست شبکه بهداشت میبد ضمن بیان اهمیت رعایت بهداشت و ارجاع مشکلات بهداشتی به این اداره خواستار تعامل بیش از پیش ادارات در رفع مشکلات و چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد شد و بیان داشت: رعایت مسائل بهداشتی در تمامی نقاط شهر برای ما مهم است چرا که عدم رعایت آن گاها تاثیر سوئی فراتر از مردم یک روستا و محله دارد.

همچنین در این جلسه که بخشدار بفروئیه، اعضای شورای اسلامی حسن آباد، دهیار حسن آباد، سرپرست شرکت تعاونی دهیاریهای میبد و کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت حضور داشتند هریک به بیان نظرات خود پرداختند و در ادامه چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد همچون نظافت بیش از پیش کوچه ها و معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی از کوچه ها و معابر، جمع آوری زباله های زیخته شده در خیابانهای شهرک صنعتی، بهسازی معابر و ساماندهی جوی های آب، مشکلات ناشی از نگهداری دام در روستا و دفع فضولات حیوانی، کنترل و اتلاف سگهای ولگرد و مسائل مرتبط با اسکان اتباع بیگانه مورد بررسی و چاره اندیشی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد هریک از اعضاء جلسه در راستای رسالت واحد شغلی خود نسبت به انجام امور محوله اقدام لازم بعمل آورده و گزارش عملکرد مربوطه را در جلسه آینده ارائه دهند. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی