عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، همایشی دو روزه به مناسبت روز جهانی غذا از روز دوشنبه 20/7/94 با برنامه غربالگری دیابت و پیاده روی نمادین با شعار" با پای پیاده به جنگ دیابت برویم" در محل مجتمع آموزشی پژوهشی امام رضا(ع) یزد آغاز شد.


این برنامه با خیرمقدم وخوش آمدگویی توسط دکتر مصدق معاون غذا و دارو یزد ادامه یافت و سپس متخصصان در خصوص دیابت وراه های پیشگیری وکنترل آن به ایراد سخنرانی پرداختند.
همچنین مدعوین این مراسم شامل مدیران عامل و مسئولین فنی واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی، کارشناسان دانشگاه ودانشجویان، از غرفه های محصولات غذایی واحدهای نمونه و برتر بازدید نمودند.
در پایان دکتر مورکیان مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی یزد با اهدا لوح از واحدهای نمونه وبرتر و مسئولین فنی برتر استان یزد تقدیر کرد.
 قابل ذکر است در این میان از کارخانه تولیدی کران ماکارون (دنیز ماکارون) به عنوان واحد تولیدی برتر و مجتمع غذایی برادران جنتی به عنوان واحد نمونه نیز تقدیر به عمل آمد .

 







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی