عافیت

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد

آخرین نظرات

بمناسبت روز جهانی سل، همایشی با همین عنوان به همت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام جعفرصادق(ع) میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سل و در راستای تقویت نظام مراقبت این بیماری و با هدف توانمندسازی و به روز شدن اطلاعات کارشناسان، پزشکان و مراقبین بهداشت در زمینه بیماریابی مراقبت و درمان سل همایش یکروزه ای با همین عنوان با حضور سرپرست شبکه بهداشت، سرپرست مرکز بهداشت، پرسنل بهداشت و درمان و جمعی از مردم میبد در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.
در این برنامه ابتدا دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد با اشاره به اهمیت بیماری سل، تقویت بیماریابی و اجرای صحیح برنامه DOTS در درمان بیماران مسلول را متذکر گردید.
در ادامه دکتر کلانتری سرپرست مرکز بهداشت میبد وضعیت بیماریی سل در شهرستان را در سالهای 93 و شش ماهه نخست 94 را مورد ارزیابی قرار داد.
سپس سرکار خانم دکتر حضیره یزدی متخصص بیماریهای عفونی شهرستان میبد حاضرین را با بیماری سل، علائم، روشهای تشخیص و درمان صحیح بیماری آشنا کرد.
در پایان این همایش نیز از 5 نفر از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان که در زمینه کنترل و مراقبت بیماری سل تاکنون همکاری داشته اند توسط سرپرست شبکه و مرکز بهداشت مورد تشویق قرار گرفتند و به آنها لوح یادبود و هدایایی تقدیم شد.
















موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی